scame pe suflet.. balcoane si..crampeie de zi..

De cate ori am perioade proaste in viata ma refugiez in doua ‘metode’ de strabatere a lor. Desigur ca ele ‘functioneaza’ sau nu …asta depinde de multi factori.. Dar macar incerc!

Pe de o parte este ceea ce numeam intr-una din postarile anterioare ‘clopot de sticla’ - adica imi caut lucrurile care-mi pot aduce stare de bine. Iar aici sunt fie refugiile numite carti, muzici, filme,etc-etc..in rezumat un fel de hobbyuri…fie energiile directionate catre altii (conform principiului daca dai cuiva incetezi sa-ti mai fi important doar tu si atunci ‘drama’ ta devine un pic mai mica pentru ca nu te mai centrezi doar pe propria persoana).

Pe de alta parte imi tin ochii cascati la maxim pentru a prinde in jurul meu fiecare lucru, oricat de mic, care-mi poate crea o stare/emotie pozitiva.

Fiind in momentul de ‘cascat ochii’ din masina, in trafic, am inceput azi sa observ ..balcoane :)

Cum aveam si cu ce sa incerc sa le surprind…am si facut-o… (atat cat mi-a permis coloana de masini si pozitionarea mea in ea).

Undeva pe Matasari…