Me vende!!!

Asta ar trebui sa scriu pe albastrica mea. Azi ne-am pozat in vedera postarii pe autovit.

Nu ne despartim pentru ca relatia noastra nu merge, ne despartim pentru ca ea nu poate sa vina cu mine unde voi pleca si pentru ca aici ar ramane inutila si a nimanui cateva luni de zile cel putin. In plus.. Yo necesito dinero por mi viaje!…

M-a suportat la orice ora din zi si din noapte (chiar la orice ora!!), am ascultat impreuna muzicile mele dragi sau posturile radio alese de mine, m-a dus de fiecare data unde am dorit sa ma duca, a vazut mult prea de-aproape tirul care s-a urcat pe noi doua la Obor… :) , a carat in spate si covoare si lampi si lemnaria care ma inconjoara acum in casa, am dat-o chiar si imprumut altcuiva care avea nevoie si l-a tratat si pe el frumos…

Dar acum a venit momentul sa ne vedem fiecare de drumul ei.

Daca ar fi sa pun un anunt dupa capul meu as spune: nu va lasa niciodata balta, va da tot ce-i cereti neconditionat (in limita capacitatilor ei), are o fata vesela si simpatica, va ajuta sa va strecurati prin locuri unde nici nu va gandeati ca ati putea…etc-etc..

Da, ma amuz acum :)